Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Sunday, March 22, 2015

زنان و چند حادثه مهم سال ۹۳

زنان و چند حادثه مهم سال ۹۳


 


 غرق شدن دختر قایقران در مرداب انزلی


مرداد ماه امسال شادی سرخیل، دختر ۲۱ ساله عضو تیم قایقرانی بندر انزلی که برای تمرین به مرداب انزلی رفته بود به دلیل واژگونی قایق غرق شد. او که به همراه ۱۲ نفر و در پیست قایقرانی تالاب انزلی در حال تمرین بود…


تلخ و شیرین زنان ایرانی در سال 93



 



 اسیدپاشی های اصفهان


در مهرماه امسال خبر اسیدپاشی روی صورت چند دختر جوان اصفهانی تا مدت ها در صدر اخبار رسانه ها قرار داشت. جستجوها برای یافتن علت حادثه و عوامل آن همچنان ادامه دارد.


تلخ و شیرین زنان ایرانی در سال 93



 



فریاد زیر یخ


چهارشنبه آخرین روز امتحانات پایان ترم دانشگاه «محقق اردبیلی» اردبیل روز خوبی نبود و دریاچه تفریحی شورابیل حادثه آفرین بود و باعث شد شیرینی تمام شدن امتحانات به کام دانشجوها تلخ شود. داستان از این قرار بود که ۲۴ نفر از دانشجوهای ادبیات فارسی دانشگاه بعد از امتحانات برای رفع خستگی به سمت دریاچه می روند وتصمیم به گرفتن عکس های یادگاری می کنند غافل از اینکه آرام آرام یخ دریاچه در حال ترک خوردن و شکسته شدن است.


تلخ و شیرین زنان ایرانی در سال 93

ساعت ۴ و ۲۰ دقیقه بعدازظهر ناگهان یخ ها درهم می شکند و ۱۰ نفر از دانشجوهایی که روی یخ بودند به زیر آب صفر درجه می روند. همگی به کمک مردم و امدادرسان ها نجات پیدا می کنند اما متاسفانه دو نفر نمی توانند در این حادثه جان سالم به در ببرند و غرق می شوند و امدادرسان ها تنها جنازه هایشان را می توانند از آب بیرون بکشند. الهامه سلیمانزاده و لیلا یونسی از اهالی مراغه و پارس آباد مغان دو قربانی این حادثه بودند.



زنان و چند حادثه مهم سال ۹۳

No comments:

Post a Comment