Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Sunday, March 22, 2015

تصویر جنجالی کتک خوردن آزاده نامداری از فرزاد حسنی

تصویر جنجالی کتک خوردن آزاده نامداری از فرزاد حسنی


 


به گزارش سایت جوان ایرانی ، آزاده نامداری در اینستاگرامش نوشت: سلام،،علیرغم این گلهای قشنگ میخوام حرفهای تلخی بزنم.حرفهایی که میدونم خودم وخانوادمو بیش ازهرکسی رنج میده.اما افسوس که من ابدا اهل لاپوشونی نیستم..حیلی اینروزا تحت فشارم، واذیت شدم.دلگیر نشید حتی ازکامنتای گاه به گاه شما،من ادعای شجاعت نمیکنم اما دیگه صبرم سراومده،بعد انتشار بی موقع عکسهای بیهوده که مربوط به دوسال پیش بود،یا شنیدن حرفهای نامربوط درباره خودم اززبان کسی که خودش بهتر از هرکسی میدونه چقدددر دروغ میگه وبرای رسیدن به هدفش حاضره هرحرفی بزنه حتی تهمت،بی آبرویی،،وسناریوهایی بنویسه که فقط خداو من وخودش میدونیم و چقددر کثیف ودروغه… پست بعدی من حال خودمو بهم میزنه،یکی دوبار بیشتر نگاش نکردم. اما من این عکسو منتشر میکنم تا هرکی دلش میخواد قضاوت کنه که آیا من که عاشق زندگی،بچه،آینده،بودم وپراز شوق زندگی،،میتونستم ادامه بدم؟


 


 



 


 


 


در چند روز گذشته آزاده نامداری بارها در اینستاگرامش از برنامه “خانومی که شما باشی” سخن گفته بود که قرار بود در عیدنوروز پخش شود و سپس در یادداشت دیگری از عدم پخش این برنامه سخن گفت. او ابتدا خبر از عدم پخش برنامه نوروزی‌اش داد و نسبت به دلیل عدم پخش آن اظهار بی اطلاعی کرد و البته این اتفاق را به کسانی‌که بابت آن خوشحال شده‌اند تبریک گفت


 


 


 



No comments:

Post a Comment