Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Monday, March 23, 2015

فال 3 فروردین 1393

فال ۳ فروردین ۱۳۹۳


فال 3 فروردین 1393

فال ۳ فروردین ۱۳۹۳














































سمبل ماهنام ماهفال دوشنبه سوم فروردین ماه سال ۱۳۹۴
فروردينروز خوبي است. در ارتباط با مسائل قانوني و يا افراد خارجي موفق هستيد.
ارديبهشتاگر نگران سرمایه گذاری طولانی مدت یا مساله کاری هستید در چند روز آینده شرایطی پیدا می کنید که می توانید این نگرانی را برطرف کنید. با عجله رفتار نکنید. زیرا گذشت زمان می تواند شرایط را تغییر دهد و متوجه می شوید که آیا شرایط به نفع شماست یا خیر.
خردادامروز  بار ديگر بسيار ماجراجو هستيد. فرصت هاي جالبي درمحل كار به دست مي آوريد شايد هم با يكي از همكاران روابط عاشقانه پيدا كنيد .ستارگان نشان مي دهند كه هر كاري مي كنيد  يعني شروعي جديد.
تيربعضی از افراد تنها حسود هستند و هر کاری کنید عوض نمی شوند.همیشه در مقابل آنها احتیاط می کنید وشخص با سیاست هستید.اما اگر مستقیماً برخورد کنید،بیشتر موفق می شوید.به خاطر داشته باشید که همیشه عدم اعتماد بنفس باعث حسادت می شود.
مرداداحساس مي كنيد كه هر كاري را به محض اراده كردن، انجام مي دهيد و اين احساس سبب مي شود كه بعداً ندانيد كه چه اتفاقي مي افتد. بيشترين سعي خود را بكنيد كه راجع به پيشنهاد بقيه پذيرا باشيد چرا كه برخي از آنها ممكن است انسان هايي نابغه باشند. ممكن است اخبار جالبي راجع به مسائل مالي تان نيز بشنويد.
شهريورامروز،روز جالبی است.هیچ چیز آن طور که تصور می کردید و انتظارداشتید پیش نمی رود.فردی را که مدت هاست ندیده اید،می بینید.شاید هم دعوت نامه ای دریافت کنید تا به مسافرت بروید.هم چنین از مصاحبت با همسر یا یک دوست صمیمی لذت می برید.خصوصیت جدیدی را در آنها کشف می کنید.
مهربر روی اوراق رسمی،مدارک دیگر و دیگر اوراق کاری که اکنون اطراف شما را احاطه کرده کار کنید.اکنون به طور دقیق چهارچوب ذهنی مناسبی دارید که می توانید به این کارها بپردازید.مطمئن شوید که حتی جزئی ترین مطالب را نیز از نظر گذرانده اید.به صورت متناوب،اگر راجع به آن چه که دیگران می گویند مطمئن نیستید می خواهید که آنها را طرف حساب شخص دیگری قرار دهید و به آن ها این امکان را بدهید که با شخص دیگری معامله کنند.
آبانبه عنوان یک آبانی علاقه شدیدی به مرموز بودن دارید اما نمی توانم به شما قول بدهم که بتوانید امروز آن را عملی کنید.امروز روز مناسبی برای صحبت های مهم نیست زیرا دیگران تمایل زیادی به سوءتفاهم دارند.صبورباشید و تا فرصت مناسب منتظر بمانید.
آذرامروز قادر خواهيد بود افكار و احساساتتان را با دقت زياد بيان كنيد. علامت شما آتش است و بهرحال گرما و مهرباني شما در مورد شخص خاصي آن اطمينان خاطر را كه نياز دارد به او مي دهد.
ديامروز مطلبي فكر شما را به خود مشغول كرده و درباره آن صحبت مي كنيد. با اين كه شما در رابطه با مسئوليت هاي كاري تان بسيار باهوش و تيزبين هستيد، ولي گاه از يك سري مطالب مهم چشم پوشي مي كنيد. اگر مي خواهيد كه همه چيز به خوبي پيش رفته و در انتهاي كار احساس شرمندگي نكنيد، آرامش خود را حفظ كنيد
بهمنامروز حال و هوای منزل شادتر و آرامتر و افراد خانواده امروز بیشتر از گذشته در کنار هم هستند . کاملاً‌ مراقب هدفهای کاری طولانی مدت خود باشید. زیرا اکنون زمان بذر افشانی است . به نظر می رسد که به این زودی ها نتیجه نمی دهد اما بالاخره هر کاری باید روزی شروع شود.
اسفندیک حس پراکنده نسبت به سیارات است و شما ممکن است تشخیص دهید امروز روز یک آزمایش واقعی برای تمرکز روی همه چیز است. اگر شما نمی توانید همه چیز را رها کنید و به قدم زدن در پارک بپرازید حداقل کارهای غیر ضروری را به عقب بندازید تا بتوانید همه چیز را رها کنید و توجه تان را به آنها متمرکز کنید.



فال 3 فروردین 1393

No comments:

Post a Comment