Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Monday, March 23, 2015

جدیدترین تصاویر هانیه غلامی

جدیدترین تصاویر هانیه غلامی


 


هانیه غلامی بازیگر خوش چهره ایرانی که به تازگی توانست جایی را برای خود در بین بازیگران مطرح ایرانی دست و پا کند . هانیه غلامی با سن کمی که دارد به خوبی استعدادهای خود را نشان داد . هانیه غلامی متولد سال ۷۳ است در حال حاضر وی ۲۰ سال سن دارد اما با این سن کم خوب توانست خودی نشان دهد . از فیلمهای معروفی که بازی کرده است می توان به فیلم اصلا جور در نمیاد اشاره کرد .
هانیه غلامی در کارنامه ورزشی خودش کسب مقام سوم استان تهران  در رشته کاراته دارد اینبازیگرجوان کشورمان به زبان های هندی و انگلیسی مسلط هست و علاقه زیادی به بازیگری و روانشناسی دارد. بازیگری را از دوران کودکی شروع کرد ولی بازی در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنهمنوچهر هادی اولین تجربه جدی او به عنوان بازیگر است او برای ایفای این نقش از بین افراد زیادی که برای تست آمده بودند پذیرفته شد و به سرعت در طول یک ماه ۱۰ کیلو اضافه وزن خود را کاهش داد تا به فیلمبرداری برسد.


از قابلیتهای هانیه غلامی می توان به صحبت کردن وی به زبان هندی و انگلیسی اشاره کرد.


جدیدترین تصاویر هانیه غلامی


تا لود شدن همه عکس ها شکیبا باشید…


در صورت باز نشدن عکس ها رو عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید .دقت داشته باشید که عکس ها در سایز کوچکتر قرار گرفته اند , برای مشاهده سایز اصلی عکس ها و ذخیره روی کامپیوتر از Save Target As مرورگر خود استفاده کنید.



جدیدترین عکس هانیه غلامی


جدیدترین عکس های هانیه غلامی


 تصاویر هانیه غلامی


جدیدترین عکس هانیه غلامی


جدیدترین تصاویر هانیه غلامی


جدیدترین تصاویر هانیه غلامی


 هانیه غلامی


منبع: overdoz



جدیدترین تصاویر هانیه غلامی

No comments:

Post a Comment