Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Sunday, March 22, 2015

عکس های جدید نوروزی بهنوش بختیاری

عکس های جدید نوروزی بهنوش بختیاری


 


بهنوش بختیاری در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده است. کودکی‌اش مثل کودکی خیلی‌های دیگر با کلی امید و آرزو سپری شد.

بهنوش بختیاری میگوید : من هم مثل خیلی از هم نسلان و هم جنسانم به زندگی نگاه می‌کردم. با همان رویاهای دست یافتنی و دست نیافتنی. بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شدم آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه.

این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراندم و بعد با ورودم به دنیای سینما تمام چیزهای اطرافم تغییر کرد.

بگذارید ماجرای سینما را کمی مبسوط‌تر بگویم. من قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شدم. در کنار آن در مدرسه «رسام هنر» یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراندم.


عکس های جدید نوروزی بهنوش بختیاری


تا لود شدن همه عکس ها شکیبا باشید …


در صورت باز نشدن عکس ها رو عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید .

دقت داشته باشید که عکس ها در سایز کوچکتر قرار گرفته اند , برای مشاهده سایز اصلی عکس ها و ذخیره روی کامپیوتر از Save Target As مرورگر خود استفاده کنید.


عکس های نوروزی بهنوش بختیاری


 بهنوش بختیاری


عکس های جدید نوروزی بهنوش بختیاری


عکس های جدید نوروزی بهنوش بختیاری


منبع :overdoz



عکس های جدید نوروزی بهنوش بختیاری

No comments:

Post a Comment