Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Tuesday, March 24, 2015

فال 4 فروردین 94

فال ۴ فروردین ۹۴


فال 4 فروردین 94

فال ۴ فروردین ۹۴


 














































سمبل ماهنام ماهفال سه شنبه چهارم فروردین ماه سال ۱۳۹۴
فرورديندر يك رقابت به خصوص در رابطه با آرزوهايتان موفق هستيد. متوجه مي شويد كه اگر بخواهيد هر كاري را مي توانيد انجام دهيد. سعي كنيد عقايد منطقي تري داشته باشيد تا ديگران هم شما را دوست داشته باشند.
ارديبهشتدر شرایطی نیستید که تمام مسائل مربوط به سرمایه گزاری را متوجه شوید اما خوب است که اکنون شروع کنید و به دیگران بفهمانید که شما به جای این که بنشینید وکاری انجام ندهید در حال فعالیت هستید و دست به کاری زده اید . با این کار هر روز قسمتی از این معما را حل می کنید تا در نهایت به جواب کلی دست پیدا کنید.
خرداداگر فكر مي كنيد يكي از همكاران نزديك يا همسرتان به دليلي شما را معطل مي كند، اين درك شما درست است. به جاي اين كه دعوا كنيد، كمي صبر كنيد تا در آينده اي نه چندان دور بدانيد چه طور آنها را مجبور كنيد رهبرشان، شما باشيد.
تيرامروز همه دوست دارند به شما کمک کنند و اگر به چیزی احتیاج دارید کافی است آن را بخواهید.اخیراً که در حال پیشرفت بوده اید کمی تنها بوده اید.بنابراین امروز تغییراتی در این تنهایی رخ می دهد.فرصتی پیدا می کنید تا با همکاران دور هم جمع شوید از معاشرت با آنها و کمی استراحت لذت می برید.
مردادامرورز روزي است كه بايد سلول هاي خاكستري تان را به كار وادار كنيد. مغز شما واقعاً عالي كار مي كند و باعث مي شود كه شما بسيار منطقي و عاقلانه رفتار كنيد. از هر نوع مطالعه اي، لذت خواهيد برد. اگر بتوانيد وقت بگذاريد از يك رمان پليسي لذت خواهيد برد چرا كه در حالتي به سر مي بريد كه مي توانيد چندين مشكل را حل كنيد.
شهريورپلوتون در برج کماندار پس روی می کند.و در چند هفته آینده تاثیر زیادی بر زندگی تان می گذارد گاهی پیش می آید که نمی توانید روش خودتان را پیش بگیرید و یا شرایط از کنترل شما خارج می شود.اگر به فکر تغییر خانه هستید بهتر است بار دیگر این موضوع را بررسی کنید.
مهرامروز پلوتون در علامت آتشین اسب یا سیمای انسانی وارد سیر بازگشتی می شود و این معنا را می دهد که فعالیت های خانگی،وقایعی که در همسایگی رخ می دهد و روابط نزدیکان همیشه آرام و بی صدا نخواهد بود.اگر می خواهید که در یکی از این موارد زندگی تان تغییری بدهید،این زمان مناسبی نیست و بهتر است صبر کنید تا چراغ سبز شروع به شما نشان داده شود نفس تان را در سینه حبس نکنید چرا که باید هفته ها صبر کنید.
آبانامروز روبط گسترده می شوند و بیشتر از گذشته مفید هستند.تمایل دارید که با دیگران هماهنگ شوید و رفتار خوبی را داشته باشید.بنابراین بی وقفه برای بهبود روابط تان تلاش می کنید.اگر به عنوان یکی از افراد گروهی هستید خبر خوبی برای تان دارم:در رابطه کاری رابطه بسیار خوبی با دیگران برقرار می کنید.بسیار عاشقانه و رمانتک هستید.کمی آزادانه و بی احتیاط رفتار کنید.یعنی کمی زندگی کنید!
آذرقطعاً امروز روز لذت بردن شماست و انجام آنچه طبيعتاً و خودبخود پيش مي آيد.قدرت مثبت انديشي را امروز درك مي كنيد چون هر چه خوش بين تريد، اتفاقات بهتري مي افتد. بهترين چيز اين است كه شما قادريد به ديگران الهام بدهيد و نگرش مثبت شما در زندگي روي ديگران نيز تاثير ميگذارد و با كمال تعجب خودشان آنها را بطرف عملكرد هل مي دهد. و اين اتفاقي است كه امروز خواهد افتاد.
ديامروز از جايي كه انتظارش را نداريد كمك دريافت مي كنيد. ولي شما امروز آن قدر مشغول و نگران مسئوليت هايتان هستيد كه توجهي به اين مطلب مثبت نمي كنيد. احتمالاً حالا وقت آن رسيده است كه دست از كار زياد و سخت كشيده و فرد به خصوصي را شاد كنيد.
بهمنستارگان به صمیمیت خانوادگی و شاید صمیمیت منزلتان رنگ تازه ای می دهند و آنرا جانی دوباره می بخشند . احتمالاً‌ در آینده امنیت شخصی خود را در یک رقابت بدست می آورید و این زمانی است که می توانید به خاطر کارهایی که در گذشته انجام داده اید آرامش بگیرید. اگر با نزدیکان تان در مورد کارها نظر خواهی کنید این کار برایتان مفید خواهد بود.
اسفندهمه امروز آنقدر جذاب و مودب به نظر می آیند که هر چه انجام می دهید لذت بخش به نظر می آید . شما ممکن است تعجب کنید که چرا بیشتر وقتها مانند امروز نیست. اگر جواب این سوال را می دانستیم دنیای خیلی بهتری می داشتیم. فعلاً فقط از روز لذت ببرید.



فال 4 فروردین 94

No comments:

Post a Comment