Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Saturday, May 23, 2015

اهدای‌ جایزه برترین‌ بازیکن سرخابی

اهدای‌ جایزه برترین‌ بازیکن سرخابی


 


میلاد فخرالدینی و مهدی طارمی در انتخابی که با همکاری سازمان لیگ برتر فوتبال ایران و شرکت مدیران خودرو ترتیب داده شده بود موفق شدند با رای کاربران و هواداران‌شان عنوان برترین را کسب کنند.



به همین منظور از سوی شرکت مدیران خودرو یک دستگاه خودرو به میلاد فخرالدینی و مهدی طارمی اهدا شد.


 

به گزارش جوان ایرانی ؛ این دو بازیکن امروز با حضور در ساختمان این شرکت جوایز خود را تحویل گرفتند. مهدی طارمی بار دیگر با اشاره به قولی که به مجتبی محرمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس داده بود عنوان کرد این خودرو را به شماره هشت محبوب سرخ‌ها اهدا خواهد کرد.


 


 






 


 


 


 


 


میلاد فخرالدینی که امروز سالروز تولدش نیز بود با حضور در این مراسم خودروی خود را تحویل گرفت و البته با یک سورپرایز مواجه شد. مدیران این شرکت با تدارک یک کیک تولد برای او جشن کوچکی ترتیب داده بودند و البته مهدی طارمی حسابی از خجالت او در آمد و در این مراسم صورت بازیکن استقلال را کیک مال کرد!


 


 


 




 


 


 


 


نکته جالب اینکه پلاک خودروی طارمی ایران ۴۸ بود که مربوط به بوشهر است. طارمی در ادامه با نشان دادن پلاک خودرو عکسی به یادگار با این پلاک منحصر به فرد گرفت.


 


 


 



 


 


 


 


 


مزدا۳ جایزه بزرگواری طارمی


 


 


 


مهدی طارمی که عنوان برترین بازیکن فصل پرسپولیس را از سوی هواداران تیمش دریافت کرد، ترجیح داد جایزه‌اش از سوی مدیران خودرو را به مجتبی محرمی اهدا کند.


 


 


مهدی طارمی بعد از دریافت جایزه خودروی MVM اعلام کرد قصد دارد آن را به مجتبی محرمی، به عنوان پیشکسوت بزرگ پرسپولیس اهدا کند.


 


 


حسین هدایتی، مالک مجموعه استیل آذین پس از باخبر شدن از این اتفاق اعلام کرد در پاسخ به این حرکت جوانمردانه مهدی طارمی جایزه دیگری به او اهدا خواهد کرد. شنیده می‌شود امروز هدایتی یک دستگاه خودروی مزدا۳ به طارمی اهدا کرد تا اینگونه پاسخ بزرگواری مهاجم بی‌حاشیه و جنوبی پرسپولیس را بدهد.


 


 


در این رابطه طارمی هم خودروی دریافتی‌اش از سوی مدیران خودرو را به محرمی اهدا کرد.



اهدای‌ جایزه برترین‌ بازیکن سرخابی

No comments:

Post a Comment