Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Tuesday, May 19, 2015

فال چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394

فال چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴


فال چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394

فال چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴


 














































سمبل ماهنام ماهفال چهارشنبه سی ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴
فرورديندر چند روز آينده اگر كار دفتري و يا رسمي داريد حتماُ انجام دهيد. زيرا هيچ كس نمي تواند درخواست شما را رد كند. ديگران به صداقت و نقشه هايي كه مي كشيد احترام مي گذارند بنابراين افكارتان را براي آن ها بيان كنيد. حتماَ كمكتان مي كنند.
ارديبهشتافکارهای خلاق دارید اما مشکل شما این است که این افکارهای خلاق کمتر شده اند در حقیقت فشار عصبی زیادی داشته اید. مهمتر از همه اگر در امتحانی رد شده اید بهتر است این مسوولیت را به عهده کسانی بگذارید که اعتماد به نفس بالاتری دارند . حتی اگر به اندازه شما صبر و تحمل ندارند.
خردادهر نوع مانعي كه بر سر راهتان قرار بگيرد با آنها با اعتماد به نفس رو به رو شويد و بدانيد كه هيچ چيز نمي تواند جلوي سرعت شما را بگيرد. ستارگان امروز مشكلات را حل مي كنند البته شما هم نبايد پيشامدها را مقصر بدانيد و از وجود آنها ايراد بگيريد. افرادي در زندگي موفق هستند كه به دنبال اتفاقات و شرايطي كه مي خواهند بروند و آنها را بيابند. اگر نتوانند آنها را پيدا كنند خودشان شرايط را مي سازند. چرا شما هم همين كار را نمي كنيد؟
تيرهر روز تصمیم تان برای ایجاد تغییرات حتمی تر می شود.اما باز هم برای اجرای آن باید کمی صبر کنید.گاهی اوقات سخت می شود در مقابل دیگران حرفی را مخفی نگه داشت و آن را عنوان نکرد.
مردادامروز افكار شما به صورتي غير معمول تغيير خواهند كرد و از ديدن مطالب با ديدگاه هاي متفاوت لذت خواهيد برد. به اين شانس چنگ زده و هر مشكلي كه اخيراً‌ سر راهتان سبز شده است را مجدداً مورد بررسي قرار دهيد، زيرا ديدن مسائل از زواياي متفاوت، سريع تر شما را به راه حل مي رساند.
شهريورامروز زندگی هیجانات زیادی برای تان دارد و خوب سرگرمتان می کند.از این که همه چیز غیرمنتظره صورت می گیرند لذت می برید.به دنبال هم صحبتی می گردید که مملو از ایده های جالب باشد و توانایی ذهنی اش بالا باشد.
مهرامروز شما پر از حس ماجراجویی بوده که باعث گشوده شدن راه های جدید و هیجان انگیز به سوی شما خواهد شد.اگر چیزی هست که همیشه دوست داشتید آن را امتحان کنید ولی تا به حال هرگز موفق نشده اید،سعی کنید اکنون دوباره شانس خود را امتحان کنید.هم چنین شما علاقه خاصی به مسائل جهانی و منطقه ای پیدا کرده اید که می توانید در نتیجه آن مطالب زیادی را بیاموزید.
آبانبا دیگران در مورد مسائل مهم صحبت می کنید.از اینکه با دیگران در ارتباط باشید بسیار خوشحال می شوید هم چنین از اینکه نظرات دیگران را بدانید و از معلومات آنها بهره ببرید نیز شاد می شوید.سعی کنید هیچ دعوتی را رد نکنید.
آذرزندگي امروز جريان ملايمي دارد و شما در همه زمينه هاي زندگي تان مي توانيد پيشرفت داشته باشيد. در ضمن از تجربه زندگي كردن بدون هيچ گونه فشار و استرس لذت مي بريد و از تاثيري كه روي خوب بودن كلي اوضاع زندگي تان و ظاهرتان دارد خوشحال ايد. فقط كافي است در يك نگاه در آينه بياندازيد و به بينيد بعد از سالها شروع به شكفتن و جوان تر نشان دادن كرده ايد.
ديتحت هيچ شرايطي حرف هايي را كه مي شنويد، باور نكنيد. از آنجايي كه مي دانيد افراد زيادي نيستند كه مثل خودتان راستگو و صادق باشند. اما از لحاظي شما سزاوار گول خوردن هستيد زيرا به دلايلي بيش تر از آن چه به نظر مي آيد ساده لوح هستيد.
بهمنامروز یکی از دوستان تان شما را شگفت زده می کند در حالیکه اصلاً انتظارش را ندارید. چاره ای نیست . باید بگذارید کار خودشان را بکنند. روی هم رفته این درست همان رفتاری است که خود شما اگر در آن موقعیت قرار می گرفتید انجام می دادید.
اسفندموضوعات خانه و دارایی زیر نورافکن هستند ( مرکز توجه حالات سیارات ) و بعضی از شما ممکن است تصمیم به تغییرات گرفته باشید. خوشبختانه شریک زندگی تان به نظر می رسد در توافق اصولی باشد.اما شما از همه استعدادتان برای نقاشی بیشتر عکس های خوش بینانه استفاده می کنید . اگر او ملاحظه جنبه مالی را نکند .



فال چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394

No comments:

Post a Comment