Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Thursday, May 21, 2015

فال جمعه 1 تیر 1394

فال جمعه ۱ تیر ۱۳۹۴


فال جمعه 1 تیر 1394

فال جمعه ۱ تیر ۱۳۹۴


 














































سمبل ماهنام ماهفا ل جمعه اول خرداد سال ۱۳۹۴
فروردينتصميم داريد كار خطايي انجام دهيد بدون اينكه ديگران متوجه شوند اما شما نمي توانيد كاري كنيد كه ديگران متوجه نشوند بنابراين به اين وسوسه توجه نكنيد. افراد جديدي را ملاقات مي كنيد البته ممكن است مدت زيادي با اين فرد رابطه نداشته باشيد و آشنايي تان براي مدت كوتاهي باشد.
ارديبهشتاگر چیزی را از دیگران مخفی کرده اید اکنون به آن ها بگویید زیرا آن ها شما را می بخشند و فراموش می کنند. مشکلی در پیشرو دارید که تاثیری طولانی بر شغلتان می گذارد و به کمک و حمایت همسرتان دوستان و همکاران نیاز دارید.
خردادلازم نيست در سكوت رنج بكشيد. اكنون حق داريد از خودتان دفاع كنيد و از فرصت هاي پيش آمده بهترين استفاده را ببريد. هر استعداد و توانايي كه از بدو تولد داشته ايد، مي تواند وسيله اي باشد براي لذت بردن از زندگي، در چند روز آينده فرصتي داريد تا به طور كامل از آنها بهره ببريد.
تيرشاید به متغییر بودن احساسات تان عادت کرده باشید اما شما هم از احساسی بودن فوق العاده تعجب می کنید.و به دلایلی نمی توانید احساسات تان را بیان کنید.همه درگیر مسائل خصوصی خودشان هستند و هیچ کس وقت ندارد به حرف های شما گوش کند.بیچاره شما!
مردادستاره ها مي گويند كارهاي زيادي است كه شما امروز مي خواهيد انجام دهيد واين انرژي را داريد كه از آغاز تا پايان كار را ببينيد. گرچه اين مسئله به آن معني نيست كه بيش از آن چه مي توانيد به راحتي انجام دهيد، مسئوليت بپذيريد چرا كه به زودي خسته شده و اشتياقتان به اين كارها را از دست مي دهيد.
شهريوراگر وقت آزاد داشته باشید می توانید از یک سرگرمی مورد علاقه تان لذت ببرید.شاید یکی از دوستان را مجبور کنید با شما همیاری کند،فردی مشتاق هستید و رفتار خوبی دارید که البته آشکارا این رفتار مشاهده می شود و باعث تحسین دیگران می شود.سعی کنید از انرژی بی حد و حساب تان گاهی استفاده کنید،واگرنه امشب از شدت خستگی بیمار می شوید.
مهراگر چه شما نمی خواهید سرتان را از دست داده و یا به ریسک های احمقانه ای دست بزنید،در هر حال بدتان نمی آید برخی چیزها را امتحان کنید.مطمئناً شانس در این زمان با شماست،ولی مهم است که بدانید دقیقاً چه کاری را انجام می دهید و نباید کارها را مانند ماهی تابه ای روی شعله آتش رها کرد و رفت و انتظار نتیجه ای عالی داشت.
آبانامروز با مسائل هیجان انگیز زیادی روبرو می شوید.هر چقدر مثبت تر باشید بهتر می توانید مسائل را بپذیرید.بنابراین خوش بین باشید و بدانید که همه چیز به خوبی پیش می رود.
آذرطبيعت فيلسوفانه شما به ديگران اين احساس را مي دهد كه شما سرچشمه همه علوم هستيد. يك شخص خاص مروز در خانه شما را مي كوبد وتقاضاي كمك مي كند. شما دو راه در پيش داريد. يكي اين كه حقيقت را به او بگوئيد و ديگر اين كه آن چيزي را كه او را شاد مي كند، و نه حقيقت را، تحويل اش بدهيد.
ديعزيزم! به نظر مي رسد امروز يكي از آن روزهايي است كه همه دنيا ديوانه هستند. در هر صورت شما نمي توانيد ديگران را كنترل كنيد. اما خودتان را مي توانيد اگر كنترل خود را از دست داديد و نزديك بود دعوا راه اندازيد، لطفاً از يك تا ده بشماريد.
بهمنستارگان امروز شما را به خوشگذارنی تشویق می کنند اما بطور غریزی فعالیت هایی که به آنها عادت کرده اید و ذاتی هستند را انتخاب نکنید . فعالیت های جدیدی را تجربه و امتحان کنید به ویژه فعالیتی که شما را وادار می کند که فکر کنید و یا به شما کمک می کند تا از دیدگاه دیگری به دنیا بنگرید . اگر امشب بیرون بروید صحبت با شخصی که فرهنگ شغل و موقعیت اجتماعی متفاوتی دارد شما را به فکر وادار می کند.
اسفندامروز یک حس خیلی قوی شهوت انگیز و هوسرانی دارید . اگر شما شگفت زده بودید که آیا ارتباط بیشتر گسترش می یابد یا نه اکنون می توانید پی ببرید اگر شما هنوز چشم به راه یک رابطه عشقی جدید هستید لطفاً آن را در خانه پنهان نکنید زیرا می تواند نزدیکتر از آن چه که فکر می کنید باشد.



فال جمعه 1 تیر 1394

No comments:

Post a Comment