Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Monday, May 25, 2015

عکس های جدید ترلان پروانه

عکس های جدید ترلان پروانه


 


ترلان پروانه در خانواده فرهنگی و هنرمند در شهر شیراز بدنیا آمد، در سه سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت و در فیلم سینمایی رویای آخر به کارگردانی آقای مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌های خیابان به کارگردانی آقـای همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود. پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد. او تا کنون بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی انجام داده‌است.او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم “آهوی پیشونی سفید” برنده “پروانه زرین” به عنوان بهترین بازیگر دختر شد. (در سال ۱۳۹۰)

من برای ارتقای کار بازیگریام خیلی تلاش کردم و انواع هنرها و فنها را فقط به خاطر اینکه بازیگر تواناتری باشم، آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفهام آمادهتر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده. من فقط ۳ سال و نیم داشتم که وارد این کار شدم. شروع کارم را حتی به یاد نمیآورم. مادرم تعریف میکند که خانمی در فرودگاه ما را دیده و به مادرم پیشنهاد داده من در تیزری تبلیغاتی بازی کنم.


Tarlan_Parvaneh_wWw_IRjavan-cOm (1)


تا لود شدن همه عکس ها شکیبا باشید….


در صورت باز نشدن عکس ها رو عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید .دقت داشته باشید که عکس ها در سایز کوچکتر قرار گرفته اند , برای مشاهده سایز اصلی عکس ها و ذخیره روی کامپیوتر از Save Target As مرورگر خود استفاده کنید.


Tarlan_Parvaneh_wWw_IRjavan-cOm (2)


عکس های جدید ترلان پروانه


Tarlan_Parvaneh_wWw_IRjavan-cOm (5)


Tarlan_Parvaneh_wWw_IRjavan-cOm (6)


منبع:overdoz



عکس های جدید ترلان پروانه

No comments:

Post a Comment