Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Sunday, June 21, 2015

بهنام صفوی درگیر درمان تومور مغزی

بهنام صفوی درگیر درمان تومور مغزی


 


“بهنام صفوی” خواننده موسیقی پاپ کشورمان که از دو سال پیش دچار ضایعه مغزی شد بود قرار است هرچه زودتر تحت عمل جراحی قرار گیرد، مدیر برنامه این خواننده محبوب از مردم خواسته تا برای بهنام دعا کنند.




میلاد لطیفی مدیر اجرایی برنامه های بهنام صفوی از طرفداران این خواننده خواست تا برای سلامتی او دعا کنند.


میلاد لطیفی با اشاره به بیماری اخیر بهنام صفوی گفت: بهنام صفوی از دو سال پیش دچار ضایعه مغزی شده که در حال حاضر لازم است هرچه زودتر تحت عمل جراحی قرار گیرد. البته طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته وی هر چه زودتر عمل خواهد و نتیجه جراحی تعیین کننده وضعیت آتی بهنام خواهد بود.


وی ادامه داد: تنها نگرانی ما از وقتی که این خبر اعلام شده، طرفداران هستند که نگران این خواننده جوان هستند اما من به آنها اعلام می کنم که وی هم اکنون در بهترین و فوق العاده ترین شرایط روحی قرار دارد حتی مخاطبان در کنسرت دیدند که او چه حال و روحیه خوبی داشت.


لطیفی بیان کرد: در این دوسالی که وی از این ضایعه رنج می برد، هیچ کس جز خود او از این بیماری خبر نداشت و وی در کمال آرامش مراحل درمان را با دارو طی می کرد. ما هم فکر می کردیم موضوع  تا این حد جدی نیست اما از وقتی دیدیم شرایط تغییر کرده ناچار شدیم این اتفاق را با رسانه ها در میان بگذاریم. به هر حال از همه طرفداران می خواهم در کمال آرامش فقط برای سلامتی بهنام دعا کنند.


بهنام صفوی متولد سال ۶۲ در شهر شیراز است که تحصیلات تکمیلی خود را در رشته عمران به پایان رسانده است. وی موسیقی را از سنین کودکی با نواختن پیانو و در کنار آن نواختن سازهای کوبه ای آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به صورت مستمر در حوزه موسیقی و نوازندگی به فعالیت خود ادامه داد.

منبع:خبرگزاری مهر



بهنام صفوی درگیر درمان تومور مغزی

No comments:

Post a Comment