Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By EXEIdeas

Monday, June 22, 2015

احمدی‌نژاد: امریکایی‌ها دنبال دستگیری "امام زمان" هستند

احمدی‌نژاد: امریکایی‌ها دنبال دستگیری “امام زمان” هستند


10292155_885785434825613_7117741697403086920_n


 



وب‌سایت “دولت بهار” که به حامیان محمود احمدی‌نژاد تعلق دارد، متن سخنان تازه‌ی او در جمع گروهی از “طلاب” را منتشر کرده که در آن می‌گوید امریکایی‌ها به دنبال دستگیری امام دوازدهم شیعیان هستند و به این منظور، «با بسیاری از کسانی که به زعم آنان می‌توانسته‌اند با امام زمان ارتباطی داشته باشند تماس گرفته و با آنها مصاحبه و اطلاعات‌شان را تخلیه کرده‌اند».



رییس پیشین جمهوری اسلامی در این سخنرانی مدعی شده که «دانشگاه‌های علوم انسانی امریکا، هزاران برابر مجموع کار حوزه‌های علمیه قم و نجف و مشهد، درباره‌ی امام زمان تحقیق کرده‌­اند».


او اضافه کرده: «به قول دوستی می‌گفت پرونده‌ی امام زمان را تکمیل کرده‌اند و برای دستگیری‌اش بسته‌اند؛ تنها عکسش را کم دارند. آن‌ها می‌دانند که تنها خطر مبنایی و اساسی برای امپراطوری چند صد ساله آن‌ها امام عصر است.»


وی در ادامه حکومت امریکا را «حکومت شیطان» خواند و اظهار داشت: «این حکومتی است که شیطان برای جلوگیری از رسیدن به خداوند و امام، برپا کرده است. ظاهرش هم خیلی زیبا و فریبنده است. این حکومت شیطان می‌داند که اگر امام زمان بیاید کارش تمام است. بعضی‌ها در ایران به این حرف‌ها می‌خندند. کسی که هفتاد سال از عمرش گذشته و یک‌بار دل به امام زمان نداده باید هم بخندد. ممکن است این فرد، سال‌ها هم به نام دین حرف هم زده باشد ولی این‌ها ملاک نیست.»


احمدی‌نژاد درباره‌ی رابطه‌ی اتفاقات منطقه با آن‌چه “ظهور امام زمان” خوانده می‌شود نیز گفت: «ظاهرا آنها می‌خواهند بیایند منطقه را بگیرند و حوادث را مدیریت کنند. همه ما نشانه‌های ظهور را خوانده‌­ایم؛ یکی از نشانه‌ها جریان غیرانسانی سفیانی است. یکی از دوستان ما که انسان فاضلی است می‌گفت و البته احتمال می‌داد که چه بسا حکومت شیطان تصمیم گرفته است که خودش جریان سفیانی را راه بیندازد تا دست خودش باشد و البته ایشان این را هم اضافه کرد که خداوند هم نقشه دارد و همه در نقشه‌ی خدا هستند و چه بسا خداوند آن سناریو را نوشته تا به دست این‌ها اجرا شود. شیطان خیال می‌کند که جریانات را کنترل می‌کند در حالی که در حقیقت، اراده‌ی الهی را حاکم می‌کند.»


 




احمدی‌نژاد: امریکایی‌ها دنبال دستگیری "امام زمان" هستند

No comments:

Post a Comment